Idag är ingen vanlig dag...

Idag är ingen vanlig dag, för i dag är det Klaras allra första födelsedag!

Ett stort kalas har vi haft med nära och kära. Mycket folk på liten yta men jag är glad att så många hittade hit! Har bakat en tårta till Klara förstås. Ugglor är ju på modet, och så hittade jag en tårttävling på cakecentral som hade ugglor som tema. Var bara tvungen att vara med. http://cakecentral.com/gallery/2271879/klaras-1-year-cake Allt på tårtan är som vanligt ätbart. Ugglorna har jag knåpat ihop själv med sockerpasta.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är sååå duktig Therese!! Hade du bott närmre hade jag beställt tårtor av dig till nästa kalas!

2012-02-19 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0